marți, 15 noiembrie 2011

Poezie

Mi-am pus lacat pe amintirile cu tine,
Le-am incuiat intr-o mansarda cu vechituri.
Sper sa tina cat mai mult, sa nu se prafuiasca acolo,
Pentru ca vreau sa le mai verific din cand in cand.

Iar mi-ai aparut in vis azi noapte,
Pentru a nu stiu cata oara,
Erai legat la gura, de maini si de picioare,
De parca incercam sa te fac sa taci!

Ti-am luat glasul, si te-am sarutat pe obraz.
Mirosul, in schimb, iti traieste si acum prin mine.
Cate bucati din tine vrei sa mai omor?
M-ai transformat in criminala ta atat de usor...

Si daca timpul trece, sa treaca la fel pentru amandoi,
Caci eu nu mai pot sa lupt cu fantome goale.
Aseara, era o luna atat de plina de culoare,
Incat m-a facut sa ma intreb daca si tu te uitai la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu