duminică, 4 decembrie 2011

Cer senin si vant moderat


     
     Atmosfera ta e diferita de fiecare data cand te ating. A fost lovita de multi meteoriti la viata ei, insa acestia nu au fost suficient de puternici incat sa sape cratere adanci pe spatele tau. Uneori, iti zaresc capul printre nori; alteori, pot sa ajung la norii tai daca ma ridic pe varfuri...dimineata, cand ma trezesc, gasesc pe tine cativa stropi de roua, iar intr-o noapte am vazut chiar si o stea cazatoare pe bratul tau drept: mi-am pus doua dorinte atunci -  una pentru mine si cealalta pentru tine. Cand te incrunti, aud tunete pe care le striga buzele tale si-ti vad fulgere orizontale in ochi, iar atunci cand ma fixezi cu privirea, iti simt adierea calda de deasupra umerilor. Esti o adevarata harta atmosferica, care se imbogateste pe secunda ce trece! Iar eu iti recunosc dintr-o mie ploaia ta marunta cu soare, care-mi dezmorteste zambetul mereu.  
     Iubitule, inainte sa pleci, lasa-mi prognoza ta meteo pentru urmatoarele zile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu