duminică, 11 decembrie 2011

continuare.

     Mi-ai adus ploi torentiale in suflet. Ploi torentiale care mi-au innecat suflarea si gandurile. Mi-ai adus si nori tomnatici involburati de tristeti. Iar acum, ca a venit decembrie, mi-ai intunecat cerul si mi-ai ascuns steaua cazatoare de pe bratul tau drept.
     Poti oricand sa arunci cu bulgari de zapada spre el si sa-ti modelezi chipul pe tavanul meu, ca sa nu te uit nici macar in somn. La stiri s-au anuntat ninsori puternice pentru iarna care vine, grade sub zero cuvinte si inimi partial inghetate. Nici buzele nu-mi vor scapa de iarna ta viitoare, pentru ca vor imprumuta mirosul vinului fiert cu anason stelat.
     Si, te mai rog, nu-mi calca pe zapezile de alta data, ca sa nu le murdaresti de noroiul din noiembrie care ti-a mai ramas pe talpi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu