luni, 26 decembrie 2011

de suflet.

-Scuza-ma ca dau buzna asa, pe neanuntate, in sufletul tau. Dar afara-i ger, iar aici la tine e cald;
-Ninge afara, si ninge si pe sufletul meu. In scurt timp, pana si zapada o sa-mi miroasa a suflet.


Unii oameni ne fura felii din suflet fara sa ne ceara voie. Altora le imprumutam chiar noi bucati, insa asteptam o viata intrega sa ni le returneze. Si mai sunt altii care se servesc pe nesaturate din sufletul nostru. Cata lacomie! Sa ne soarba si ultimele picaturi, pana ramanem niste statui stafidite, zidite din amintiri. Ajungem sa respiram amintiri, sa ne hranim cu ele si sa le vorbim in fiecare seara, sa ne vorbeasca in somn, in fiecare noapte.


Eu imi visez si revisez amintirile care s-au contopit cu mine, care inca mai au sa-mi povesteasca timp de zeci de vieti ce-a fost in sufletul meu cand afara era canicula, dar el inghetase tot cautandu-te in picioarele goale, in mine. Dar i-am cumparat un calorifer si de atunci sta cu picioarele lipite de el; poate ca sufletele noastre se vor mai intalni uneori in vartejul asta de amintiri incepute, dar neterminate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu